Ledig dag

Idag, torsdag har jag varit ledig. 
Morgonen började som vanligt i stallet. S har så mycket nu med skola & jobb så jag lovade att motionera Charming åt henne. 
Dom skulle tävlat på Breeders idag men C har varit lite snorig så dom valde att stå över. Tråkigt men inget att göra åt. 
Jag gick till ridhuset och longerade henne. Sigge fick vila idag Vi fick ett träningspass av S igår & jag hade tänkt gå en sväng i skogen med honom idag. Men Attatpsskolan hade visst sin årliga orientering här i skogen  så det var inte alls läge att gå ut. Skogen kryllade av springande, skrikande barn.
Jag åkte istället till Marika (fd jobbarkompis) & tog en promenad + fika med henne. 
(null)

Middagen stod färdig hemma - bara att värma. Jätteskönt. 
Jag gjorde 2 pajer igår. En köttfärs & en kycklingpaj. 
(null)

Jag hann med både städning & tvätt + bokföring sen. 
Skönt med en dag när man känner att man fått ganska mycket gjort. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0