Ledig dag

Jag jobbade i helgen + måndagen. 
Idag har jag varit ledig & fått en del gjort. 
S & jag tog hästarna direkt efter frukosten. S hade lite bråttom så hon red Charming & jag gick &sprang med Sigge under tiden. Vi har nämligen bara 1 sadel till dom just nu...
Kjell kom & vi tog en kopp kaffe innan han & B tog en sväng på motorcyklarna.  (null)

Bonden (grannen) ringde sen & lovade att komma & tömma gödselstacken. Jätteskönt  (null)

att få det gjort innan vintern.  (null)
Det är tydligen fortfarande torrt i backen för marken höll riktigt bra i hagen trots att hjullastaren körde många ggr fram & tillbaka. 
Jag ryckte manen på Sigge, putsade fönster & städade hyllan över diskbänken i stallet. 
(null)

(null)

Var oxå & handlade, mat & ljung till blomlådorna vid stallet. Jag hann plantera dom oxå :-) 
(null)

I kylskåpet hade vi högrev liggande som jag gjorde kalops på som S & jag åt på em. 
På kvällen tvättade jag Charming åt S. Hon hade skolarbete att göra & imorrn ska dom åka på en pay & ride. 
Imorgon skulle vi åkt till Venedig - B:s 60-årspresent. 
Men han vill ju aldrig mer resa (fullt förståeligt) dessutom är han sämre igen... Får ringa infektion imorrn igen. 
Hotellet gick att boka om i annat namn medan flyget vägrade....
Tim & Amanda bestämde sig för att åka ändå. Så dom köpte billiga flygbiljetter med Norwegian & åkte idag. Vi har fått uppdateringar därifrån & dom tycker att det är jättevackert! 
(null)

(null)
Man blir ju sugen på att åka! .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0