Bullar

Klockan ringde 05 i morse igen. Jobb 7-11 idag "bara".
När jag kom hem gjorde hage n bulldeg direkt. B & jag drack en kopp kaffe medan degen jäste. 
Jag bakade bullarna sen medan Bosse lagade mat.  (null)
Han gjorde biff med potatis & stekt lök idag. 
Jag blir så galet trött efter maten så det fick bli en power nap på soffan för mig. 
Hovslagaren (Rolf) kom vid fem,  till Rosie. Jag gjorde iordning Sigge under tiden & när Rolf var klar gick vi över till ridhuset. 
Jag gick med Rosie ca 45 min medan S red Sigge. 
Det både åskade, blixtrade & störtregnade medan vi var i ridhuset, men vi klarade oss undan regn både på väg dit & hem. 
Efter en dusch, diskade jag & packade bullarna m.m
Nu är det sovdags igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0