S jobbresa

I tisdags morse åkte S till Stockholm med jobbet för att på fredag flyga därifrån till Toledo i Spanien. 
10 dagar blir hon borta. 
Anette är snäll & hjälper mig med hästarna. Rosie vill ju inte vara själv i stallet så annars hade jag inte kunnat rida alls.
Men i tisdags jobbade jag kväll & Anette dag så då fick hästarna vila. 
Jag sprang en sväng på förmiddagen. 
(null)
När man är här nere på sin löprunda är det lite segt. Backen är lång & jobbig! 
(null)
När man har kommit uppär man riktigt nöjd & springer vidare på lite lättare fötter för det går nerför en liten bit, pust. 
Jag hann med lite fönsterputsning oxå innan jag cyklade till jobbet. 
(null)
2 av våra köksfönster är riktigt jobbiga att putsa. Man får klättra på köksbänken & dingla med benen ut genom fönstren på andra våningen. 
Onsdag & Torsdag har jag jobbat 7-14. 
Anette har kommit & pysslat med Rosie & gått med över till ridhuset med henne när jag skulle rida Sigge. 
Ridningen har gått ganska bra. Sigge har varit pigg & lite stark men det har ändå känts ok. Han känns ju alltid bäst mot slutet (dum kommentar för det gör väl de flesta hästarna?!!) 
Är ledig imorrn, tack & lov. Sen jobb i helgen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0