Sommaren är tillbaka

Jag har jobbat lördag & söndag. 
Började med 7-15 i lördags. Sen hade jag lite soffhäng & tittade på EM-dressyren på tv en stund. 
Anette kom vid 18 & då tog vi ut hästarna på en promenad. Dom va jättesnälla båda två. 
(null)
Linslusen Sigge. 
I söndags kom Anette vid 9 & då blev det ett dressyrpass i ridhuset. Det var riktigt svettigt trots att jag red så tidigt. Det har verkligen blivit sommar igen. 
Innan jag började jobbet kl 13.45 cyklade jag upp till Anderssons & gick ut med deras hund "Lilo"
Ester var med Emely & barnbarnen på Skara sommarland. 
(null)
Hon är så söt & go. 
Idag har sommaren fortsatt & jag har lägligt tagit lite mer semester. Jag ska förhoppningsvis vara ledig i 2 veckor! Efter stallfix & lite omsorg om blommorna var det dax att dammsuga poolen. Vi trodde ju inte att det skulle bli mer bad i år men nu är det ju jättevarmt igen. 
(null)
Både Bosse & jag tog ett dopp när vi var klara med poolen & jag satt & njöt en stund i solen. 
Dagens lunch blev ärtsoppa. Vi satt på framsidan i skuggan & åt. 
(null)
Bosse skulle upp till flygklubben så det fick bli lite snabbmat. 
Jag startade gräsklipparen sen & svettades med den en stund tills bensinen tog slut. Får väl ta det sista imorgon. 
Ester & jag tog en långpromenad på kvällen. Jätteskönt,  & naturligtvis en fika efter😄
(null)
Kvällssol och kvällspool
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0