Besviken

Vaknade & gick upp 6.30 i morse. Vi hann med mycket målning & sågning på förmiddagen. 
Mitt på dan åkte vi in till stan. Först ett stopp hos homeopaten. Mina mediciner var nästan slut så jag behövde några nya burkar. 
Sen åkte vi upp till Ryhov. Bosse skulle till Osteoporosmottagningen för att kolla om han också är benskör....
Jag passade på att fråga om jag blir kallad snart för min 5-årskoll. Det var på gång sa hon, en jättetrevlig sköterska som jobbar där. 
(null)

Bosse blev kollad & sen ropade hon på mig & sa att nästa patient hade lämnat återbud så dom kunde ta mig på en gång! Perfekt!
Jag hade höga förhoppningar på att mitt skelett har blivit starkare nu efter 5 år med medicin. Men tji fick jag...
Sköterskan tyckte att det var bra att det inte hade blivit sämre. Men jag ville att det skulle blivit bättre! 
Jag är inte nöjd, utan riktigt besviken..
Men skit samma. Det är som det är. Jag glömmer & går vidare.
Bosse hade ungefär lika kasst skelett som mig. Så vi får väl behandla varann som porslinsdockor eller nåt 😂 Bosse kan ju överta mina mediciner för dom får man bara äta i 5 år sen blir det tvärtomverkan på dom. Jättekonstigt. 
Jättekonstiga blommor hade dom utanför oxå!  (null)

(null)
Vi käkade på McDonalds innan vi åkte hem. 
Jag & S gick till ridhuset med Sigge efter en liten snabb power nap i soffan. 
Efter ridningen målade jag till kl 22. Bosse var & höll flyglektioner. 
Sigge va lite gosig (!?) när han fick sitt natthö. 😂❤️
(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0