Jobb

Då är semestern slut för denna gången. Jag har jobbat 3 dagar nu & överlevt. Skämt åsido - det har gått rätt bra att komma igång igen. 
Jag jobbade kväll månd-tisd och idag började jag 7. 
I måndags tog vi en promenad i skogen med hästarna. Dom gick snällt båda två tills vi stötte på kossorna (läs kalvarna). Sigge är livrädd för kor..😱 men det gick faktiskt mycket bättre denna gången än sist. Han kanske vänjer sig han med. Rosie tyckte också att dom var lite läskiga. 
(null)

Naturligtvis kom det riktiga semestervädret nu...  Idag har det varit närmare 30 grader. 
Jag kastade mig i poolen efter cykelturen hem från jobbet. Men det svalkade inte så mycket, det är drygt 30 grader i vattnet. Skönt ändå att sola & bada en stund. 
S hade ridit båda hästarna redan och målat en vägg, plus skurat nästan hela framsidan på stallet. Vi gjorde det sista tillsammans. Nu är det så fint!
(null)
Bosse köpte räksallad som vi åt på kvällen. Det var så varmt & skönt att sitta ute ikväll. 
Men eftersom klockan ringer 05 imorrnbitti igen så ska jag strax gå & sova.  
Siggekatt har några favoritsovplatser. 
På min kudde
På strykbrädan och 
I handfatet. 
Kolla stilen😂
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0