Motion

God kväll. 
B åkte & hade flyglektion tidigt i morse. Jag passade på att ta det lite lugnt. Gick ändå upp 7.30 & matade Sigge. 
Efter frukost & stallfix tog jag på mig träningskläderna & gick ut & sprang. Eller joggade får jag nog säga. Det gick inge vidare fort men jag tog mig runt 5 km i alla fall. Det har blivit mer promenader än löpning det senaste. 
(null)

(null)
Det var skönt ändå. 
B & Jkpg kom hem ungefär samtidigt. B hade varit & tankat & köpt bullar till kaffet. Dom var så stora så vi delade på en & sparar den andra till imorgon. 
(null)
Sen var det dags att ta på sig målarkläderna igen. Målararmen börjar ta stryk. Har ont framförallt i armbågen (tennisarmbåge) Men snart får den vila ett par dagar. 
(null)

(null)
Regnet började ösa ner vid två-tiden så vi passade på att gå in & äta varsin toast. 
B gick ut ganska snabbt igen & det skulle jag med göra men Sigge-katt kom in. Han var jätteblöt & hungrig. Efter maten & avtorkning tyckte han bestämt att han & jag skulle sova & mysa lite på sängen. Vilken tur för mig 😂 
(null)
Jag somnade en liten stund & B kom in rätt snabbt igen för det regnade för mycket för att spika mer idag. 
Det blev en lugn kväll, med tacos framför tv:n & tidigt isäng. 
(null)
Gurkorna blommar nu med. Det ser ut som vi får ganska mycket tomater i år oxå. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0