Sålt!

Jag sov lite bättre inatt. Har som vanligt vaknat flera gånger men somnat om ganska snabbt med hjälp av ljudboken. 
Efter frukosten red jag Sigge i ridhuset. Det tar en stund innan vi är helt överens. Det behövs många övergångar fram & tillbaka för att han ska lyssna ordentligt. 
Men dom sista varven, i fin, luftig trav, fin form & lätt i handen, kan man leva länge på! Härliga häst! 
Svettigt var det trots att det inte alls var lika varmt idag som igår. Det har regnat av & till oxå. 
B & jag tog en kopp kaffe & den obligatoriska yatzyn innan jag hoppade i duschen. 
Sigge fick gå in tidigt för vi åkte in till Jönköping vid ett. Först åkte vi till biltema & handlade lite som saknades hemma + varsin korv. 
Sen hade vi bråttom för att hinna till banken kl. 14  (null)
Det var dags att skriva på papper & göra upp försäljningen av fastigheten (tryckeriet)
Allt gick bra & nu känns det jätteskönt att allt är klart. 
Vi "firade" lite med att äta på Rosegarden. Gott!
(null)
Jag älskar deras efterrättsglass!
När vi kom hem hamnade jag i soffan. Både mätt & trött. 
Tog det lugnt hela kvällen, orkade inte sätta fart med något. 
(null)
Fick en god gin fizz av guben. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0