Sista semesterdagen

Sista dagen på semestern. Det känns ändå ok. Jag har ju inget val så det är bara att acceptera & gå vidare. 
Vi tog hästarna först, som vanligt. Idag tog vi dom en i taget till ridhuset. S red Rose (det funkar inte att kalla en så fin häst Rosa... kossan Rosa liksom... Jag säger Rose eller Rosie just nu) 
Hon är riktigt fin!  (null)
Hon som sitter på är riktigt fin hon med ❤️
Sigge fick trava bommar. Det gillar han. Det var väldigt varmt på förmiddagen. När vi tog en fika på uteplatsen såg vi hur det mörknade på himlen runt omkring. Vid halv två öppnade sig himlen & regnet vräkte ner. 
Då gjorde jag det jag skulle gjort min första semestervecka. Jag städade och rensade frysen. Jag slängde nog ut 6 fulla matavfallspåsar 😱
Skönt att ha det klart även om jag inte hunnit putsa fönstren än... Men sommaren är ju inte slut än, eller....
B lagade maten, fläskfilé & färskpotatis. 
På kvällen kände jag att det var läge att springa en sväng igen. S hängde på & vi tog oss runt 5 km - det var väldigt varmt & kvavt men som vanligt känns det bra efteråt. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0