Staketträning

Ledig idag. Skönt. Jättevarmt idag oxå!
Jag vaknade vid 7 & gick ut & matade hästarna. S & D kom ganska tidigt med & vi gjorde iordning hästarna & gick upp till Målskog (ridskolan) med dom. 
Dom har dressyrstaketet uppbyggt där på utebanan nu. Så S skulle passa på att träna hästarna lite där. 
Hon började med Sigge. Han är lite "svår" i början. Broms & styrning funkar inte riktigt då... 😅 Men han var duktig sen. 
Rosie brydde sig inte alls om dressyrstaketet. Hon jobbade på bra!
(null)

(null)
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Oj vad bilderna blev blandade...
Vi var alla svettiga när vi kom hem igen. Hästarna blev badade & vi fikade & åt en grillad korv. 
Sen packade vi badväskan & brassestolar & åkte ner till Vättern igen. 
Det var jätteskönt att sitta där nere. Mycket svalare än hemma. 
Jag badade 2 ggr. Det var svalkande & skönt. 
B & jag åkte sen in till Rosegarden & åt. Vi blev lika mätta som vanligt. Efter maten tog vi en promenad runt på stan. Vi gick ner mot Munksjön. 
(null)

(null)
Det ser folktomt ut men det var det inte! Men folket sitter på restauranger som ligger till höger om det jag fotat. 
Rätt var det var såg vi några vi kände på en uteservering. 
(null)
S & D hade oxå bestämt sig för att äta ute idag. 
Nu är det dags att sova igen. Jag börjar jobba 7 imorgon igen. 
Good Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0