+31

Oj vilken varm dag. 
Jag jobbade 7-14 & det var riktigt varmt. Hjälpte en boende att duscha  & då blir man ju ännu varmare.. 😅
Efter lunchen tog jag med en annan boende (i rullstol) ut på promenad. Jag valde en för lång väg, runt Attarpsdammen så jag var sååå svettig när vi kom tillbaka. Röd som en tomat i ansiktet...
M som har hand om aktiveringen på Ekåsen gjorde en jättefin & god tårta åt oss idag.  (null)

När jag kom hem slocknade jag på soffan. Försökte rycka upp mig flera ggr men somnade om. 
När jag lyckades ta mig samman åkte S, B & jag upp till Stadsparken & åt varsin glass. Det är Bo som har namnsdag idag så det blev lite namnsdagsfika. Han fick 3 triss(nit)lotter oxå 😂 (null)
Glassen gav oss lite mer energi så när vi kom hem körde vi till sortergården med en hel släpkärra med skräp. Det blir en hel del nu efter snickarna och panelbyte på huset.  (null)
Vilka "pressar" dom har som mosar ihop allt som slängs i containrarna. 
Efter det var det bara hästarna kvar...
Vi skulle försöka göra en saluvideo på DC.  Skulle fota lite oxå & DC fattade inte alls varför han skulle (null)

 stå still & se söt ut med öronen framåt 😅 (null)
(null)
Det är i alla fall en väldigt snäll & go häst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0