Alla är trötta!

Igår var jag ledig. Som vanligt blir det inte som jag har planerat. 
Jag fixade stallet först och red Sigge. Passet började inte så bra men slutade desto bättre. Han var riktigt fin i traven dom sista varven. 😅
B fick ett telefonsamtal från mäklaren som ska sälja fastigheten åt oss (tryckeriet) Affären är tydligen klar! 
Skönt. 
Men det innebar att istället för att måla, åka till homeopaten och åka & köpa spån fick jag gå in & sätta mig med bokföringen. 
S hade bokat equiterapeuten till Sigge vid 17. Han älskar det. Han somnar ibland & njuter för fullt. 
(null)

(null)
I morse när jag kom ut för att släppa ut hästarna sov båda två.  (null)

(null)

(null)

(null)
Sigge är så mysig & ligger lugnt kvar när man går in till honom & gosar en stund. 
Siggekatt var oxå riktigt morgontrött. 
(null)
Jag städade på förmiddagen & sen lagade jag broccolisoppa. 
Jag körde en 5:2-dag idag. 
Efter jobb 13-20 blev det te och lite kvarg. 
Bara 2 arbetsdagar kvar före semestern! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0