Äntligen sol & pool

Idag har det varit varmt! 
+31 i skuggan & +32 i poolen. 
Jag fodrade Sigge inne vid 7 i morse & gick in & la mig & lyssnade på min ljudbok ett par timmar till. 
Jag kunde inte sova inatt så jag har både lyssnat på ljudbok och på flera Sommar i P1 avsnitt. 
Sigge fick gå ut vid 9 & jag fixade stallet. Sen hade jag lite bokföring att göra igen. 
Inför försäljningen imorgon!
S & jag bestämde oss för att det var dags för en lugn & skön dag vid poolen. Så välbehövligt!
Det var riktigt varmt & vi fick lite färg faktiskt. B fixade mat - biff & potatis. Efter maten tog vi en promenad med Sigge-häst. Han lufsade på snällt men var lite irriterad på alla flugorna. 
(null)

Ester & Magnus kom förbi på kvällen. Vi bjöd på räkmacka & kaffe & så planerade vi vår lilla mc-semester. Troligen åker vi en kortsväng neråt Danmark nästa måndag (8/7)
Det blev mer bokföring för mig sen. Upptäckte lite fel som jag rättade till med revisorns hjälp. 
Nattinatti. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0