Blommor

Jobb 7-15 idag igen. 
En av personalen är sjuk sen ett par veckor tillbaka & som vanligt blev det 0-vik för henne. Så vi var bara 2 idag med. Inte kul. Det gick som vanligt inte att ta ut sin rast. 
Efter jobbet tog vi en kopp kaffe & spelade yatzy, som vanligt 😄 Bosse har "dille" på yatzy. Minst en om dan..
Jag hade lovat att fixa lite blommor & björkris till midsommarstången på jobbet. För sent insåg jag att den ska kläs imorgon & jag är ledig..
Så jag bestämde mig för att fixa det idag & åka bort med det för att slippa imorrn förmiddag. 
(null)
Jag åkte också förbi blomsterhandeln & köpte en kondoleansblomma till min fina kollega Josephine. Hon ringde mig i morse & grät för hennes pappa har dött hastigt idag. Hon var hemma på Filippinerna i April & nu måste hon resa tillbaka igen. Det är inte lätt att ha familjen på andra sidan jordklotet. 
(null)
Jag hann åka förbi Ica en sväng med för att handla det nödvändigaste.  B var hungrig så jag köpte två frysta pizzor 😯 Trodde aldrig jag skulle göra det för det är inte min favorit men det blev en stenugnsbakad med mozarella & pesto. Faktiskt rätt god. 
(null)


Imorgon är jag ledig som sagt & ligger och funderar på allt jag måste hinna med. Borde gå upp 05 igen men det orkar jag inte. Jag får göra så gott jag kan. 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0