Familjedag

Vaknade vid 8-tiden i morse. Eller rättare sagt jag gick upp då. Jag hade varit vaken flera gånger innan dess (som vanligt) men låg kvar & somnade om lite. 
Hästarna fick mat & jag med. 
Efter frukosten bakade jag corn flakes kakor & strax därefter kom Tim & Amanda. Dom har firat midsommar i Norrköping hos en kompis & kom direkt därifrån. 
Vi började med att åka & handla tillsammans, middagsmat bl a. Vi köpte fläskytterfilé & la den i marinad direkt för att kunna grilla den senare. 
Äntligen var det dags för lite poolhäng!  Så skönt! Vi låg på madrasser i poolen & njöt i solen. Lite färg fick jag faktiskt. Har inte hunnit sola något än så är typ kritvit...
(null)
S & D kom också efter att ha varit på stan en sväng. 
Tim grillade fläskytterfilé, majskolvar & halloumi. Till det åt vi färskpotatis, sallad, vitlöksbröd och bea. Det smakade jättebra & vi blev proppmätta. 
(null)

(null)

(null)
S red Sigge idag med. Tim & Amanda åkte hem till Borås vid 18 tiden. B & jag  fortsatte att spika & måla...
Jag målade vitt vid taket på garaget.    B spikade täcklock på gaveln på verkstaden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0