Grävmaskin & Revisorn

Idag kom Oscar hit med sin lilla grävmaskin. Det skulle grävas ner el till carporten. Plus ta bort den halva trasiga flaggstången och grävas ur lite framför verkstadsporten. 
(null)
När han var klar åkte vi till vår revisor Anna. Det var dags att skriva på några årsredovisningar och diskutera lite inför försäljningen av fastigheten (tryckeriet) 
Vi bytte vår glasflaska oxå, den tog slut när vi grillade igår. Jag sprang även in till "min" skomakare med ena ridstöveln. Dragkedjan har gått sönder, det är inte första gången jag är där om man säger så....
För ett par månader sen var det skenan på bakkanten som var trasig & nu dragkedjan. Inte kul. Detta får bli sista gången jag lagar dom tror jag. 
Nästa gång köper jag nya. 
Vi var lite lata & köpte med mat hem från Mr Rice. Kycklingrätten där är sååå god. 
(null)

Nu blev jag hungrig igen när jag tänker på den!
Hovslagaren kom till Sigge klockan 16. Efter det gjorde jag iordning hagen inne hos Sam (grannen) 
Tänkte att hästarna kan gå där & äta lite, dom andra hagarna är "uppätna". 
(null)
Jag satt några timmar med bokföringen igen sen. Behöver ett halvårsbokslut på Fastighetsbolaget inför försäljningen. Jag ska maila Anna imorrn så skulle hon hjälpa oss med det lite snabbt. 
S hade en elev från Ljungby på kvällen. Jag gick med till ridhuset & tittade en stund. Hon är jättenöjd med träningen & märker stor skillnad sen hon började träna för S. Roligt! 
Dags att sova. 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0