Ny hage

Jag red Sigge på morgonen. Det gick ok. Sen släppte jag båda hästarna i Sams hage. Gott för dom med lite mer gräs att äta. 
(null)

(null)

Sen åkte jag till jobbet & lämnade mina nycklar (som jag glömt lämna till min vikarie). Vidare in till stan för att försöka hitta en blå v-ringad tröja till S & mig att ha på visningen av DC på fredag. 
Tur att man är ute i så god tid jämt då! 
Hittade ingen men hämtade min ridstövel hos skomakaren. Med ny fungerande dragkedja ditsydd. 
Åkte sen till A6, fortfarande på jakt efter tröja. Hittade till slut, tack & lov. 
Hoppade i bilen igen & styrde hemåt. Gjorde ett stopp på Go Banana & köpte resgodis. Sista anhalten var macken för att tanka upp bilen. 
Vi åker till Skåne imorrn med DC & till Osby på fredag för 3-årstestet. 
Jag fixade mat när jag kom hem & hann precis äta upp innan S kom hem. Dags att gå ut i stalet igen för S skulle rida DC. Sen skulle han tvättas & det behövde putsas & packas osv. 
En sväng till Ica blev det efter & vattning av blommor & betalning av räkningar.  
Jag gillar inte att stressa runt på semestern. Behöver vila...
Men det kommer ju inte att hända...
Sov gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0