Nya skor

Jag har jobbat hela helgen. 
7-14 båda dagarna. 
Igår, lördag, grillade vi på kvällen & spelade canasta en stund tillsammans med S & D. Vi orkade inte så länge för alla var jättetrötta. Jag somnade vid 20-tiden & satte klockan på 05 igen..
(null)
Idag åkte S & jag till A6 direkt efter jobbet. S behövde kläder att ha på jobbet & till slut hittade vi en kjol och en klänning. Jättefina. 
Sen åkte vi till Intersport för vi behöver nya "gympadojor" båda två. 
Vi hittade faktiskt varsitt par sköna dojor som dessutom skulle ge oss ett snabbt & lätt löpsteg med "studs" i ! 
Kanon! 
För så har det inte känts i mina ben dom sista gångerna jag har sprungit 😂😅
(null)
S köpte rosa & mina är typ gråa. 
Sköna är dom i alla fall. 
Vi handlade lite på City Gross innan vi åkte hem & red. 
Idag var det min tur att rida båda hästarna. 
Vi började med DC. Det gick ganska bra. Han är ju bara van vid S men han var väldigt snäll & jag red i alla gångarterna. 
Sigge var stundtals väldigt fin också, det går alltid bättre när jag får hjälp av Stephie. 
Efter duschen & lite kvarg är det nu dags att sova. 
Klockan ringer 05 imotgonbitti oxå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0