Semesterdag

Vilken tur att jag fick semester idag. Jag har haft fullt upp hela dan.    Stallet fixade jag först, som vanligt. Det var jättevarmt idag med, runt +30 så det har varit svettigt. 
Jag vattnade alla blommor & torkade av utemöblerna & baren...igen😅 Hur mycket pollen kan det komma egentligen? Allt är gult & fröigt hela tiden. Kylskåpet (i baren) blev oxå städat. 
Jag åkte till Backamo & köpte en blomma till Stephies examen innan jag åkte till Ica för att handla det sista till imorgon. S kom dit så vi hjälptes åt.
Hästarna fick gå på en skogspromenad  i värmen - vi var svettiga alla fyra när vi kom hem igen. 
S & jag fixade mat, men ingen hann äta just då 😂
Tim skulle köra en kompis & hans tjej till balen & lånade den röda Porschen
(null)

Under tiden kom det spekulanter på Tims blå Porsche som B tig hand om. Så nu är den såld 👍🏻
(null)
S åkte iväg & gjorde en spraytan för att ha lite fin färg imorrn. & jag putsade fönstren vid uteplatsen och dammsög inne. 
Alla blev klara ungefär samtidigt & vi kunde äta tillsammans vid 17-tiden. 
Tim & jag hoppade i poolen en stund sen (+30) innan han blev hämtad av En kompis. 
Sen förberedde S & jag lite av maten till imorgon. 
Nu är det God natt 😴
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0