Tävling

Tidig morgon, vi lastade Sigge vid 8 & körde mot Värnamo. 
Himlen hotade med regn & det blåste en hel del. Inte så kul när tävlingen är utomhus. 
S & Sigge började med en LB:2. Starten blev en halv katastrof med att Sigge klev bakåt i halten & sen valde att galoppera fram (det skulle vara trav) Men resten av programmet gick ganska bra trots att han var lite spänd & tyckte att det var läskigt på banan. 
Resultatet blev drygt 72% & en andra plats. 
Regnet kom på prisutdelningen. Annars klarade vi oss undan. 
Dom startade även en LB:3. Sigge hittade på lite bus mitt i programmet vilket drog ner poängen lite så dom hamnade först utanför placering där. Men han va duktig idag. Åkte bra & skötte sig för övrigt. 
(null)

(null)

(null)
När vi kommit hem & fixat hästarna & stallet sa jag till S att jag måste sova. 
Jag la mig på soffan & somnade på 5 sekunder. Sååå trött. 
Bosse tjatade på mig att vi behövde äta nåt. Jag ville inte ha pizza. 
Då ville han åka in till stan & äta på restaurang men inte en chans att jag orkade det!
Det slutade med tacos. Snabbt, smidigt & gott. 
Jag orkade göra lite bokföring på kvällen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0