En grå dag

Regnet smattrade mot rutan när Siggekatt väckte mig i morse 04.57. 
Min klocka ringer 05 så ingen skada skedd. Annars blir jag ganska sur när han jamar & väcker oss. 
Jag trodde att han ville gå ut - men han sprang direkt mot badrumsdörren. 
Han skulle sova vidare uppe på strykbrädan. Han gillar att sova i handfatet eller på strykbrädan. Ännu nöjdare blev han när han märkte att husses fleecetröja låg där så han kunde mysa ordentligt.  (null)
Vilka idéer han har. 
Jobbet, 7-14 gick bra trots att jag har riktigt ont i ryggen. 
Jag tänkte rida direkt när jag kom hem men snickarna var för "vilda" här ute så jag vågade inte ta ut Siggehäst så länge dom var kvar. 
Det ser hemskt ut här hemma.  (null)
Hoppas att det inte blåser inatt för då kommer deras "tält" blåsa iväg. 
Ridningen gick ok. Förutom att jag inte kan galoppera för ryggen. 
Jag hjälpte S med DC sen. Hon har jobbat hela dan. 
Det har varit grått hela dan & regnat av & till. 
Dags att sova.  (null)
Mina fina Mors Dags blommor. 
Denna buketten från S&T❤️
(null)
Röda Rosor fick jag från B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0