Jobbhelg

Jag jobbar denna helgen, 7-14 lördag & söndag & avslutar sen med 7-15 på måndag. 
Det flöt på ganska bra hela dan men vi hinner tyvärr inte göra något extra för våra boende när vi bara är 2 personal på 9 boende. 
Det blev lite soffhäng när jag kom hem, sen kom Maggi & Ingemar förbi. 
Vi satt ute & tog en fika som följdes av cider/öl med salta pinnar & ostbågar. När dom åkte vid 20-tiden tog jag med DC till ridhuset & longerade honom en stund. 
S är ju i skolan dygnet runt nu nästan för att få sin uppsats färdig. 
Sigge fick ha vilodag. 
Planen var att äta tacos ikväll men ingen av oss orkade fixa så det blev lite yoghurt bara. 
Nu dax för duschen & sängen.  (null)
Sigge-katt vill gärna dela kudde med mig på morgonkvisten. 😻

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0