Männen på taket

Nu är det fullt ös med renovering här hemma. 
Pust. 
Även om inte jag jobbar med det tycker jag att det är jättejobbigt.
Mest för hästarnas skull. Vi törs ju inte släppa ut dom hur som helst när det kör lastbilar, grävskopor osv här. 
Idag var dom ute på förmiddan i alla fall. S var i skolan & jag började jobba 13 så dom fick gå in när jag skulle till jobbet. 
Jag ägnade hela förmiddagen åt att städa. Skönt att hinna med det oxå. 

Det blir en carport till transporten.  (null)

Plus att taket på garaget ska lyftas. 
Vi har olika takhöjd på både stall, garage och verkstad. Nu ska taket i mitten (garaget) lyftas så det blir lika högt som på verkstaden. 
Låter omåttligt besvärligt tycker jag. Ett helt omöjligt projekt...
Men det är ju tur att det finns folk som inte tycker att det är svårt alls!
(null)
Äppelträdet som jag fick förra året blommar så fint nu. Det blir spännande att se om det blir några äpplen i år. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0