Mors Dag

Tack för att just jag fick bli Mamma till er mina finaste Stephanie & Tim ❤️
Det är ni som ger mitt liv en mening. Jag Älskar Er mer än ni någonsin kan förstå. ❤️

Jag vaknade tidigt. Låg & lyssnade på min ljudbok en stund innan jag gick gick upp & ut i stallet. 
Både hästarna & jag åt frukost innan jag red Sigge. Vi fortsatte med många övergångar. Ibland är han med mig & ibland vill han bestämma själv - att det ska gå fortare istället! 
Stephie kom på förmiddagen. 
Hon "försvarade" sin uppsats igår & opponerade på andra. Äntligen är hennes 4 år över💪🏻🤩😃
Strongt gjort!
(null)
Så Grattis till Stephie & Frida !
Tim & Amanda kom strax efter lunch. 
Bosse hade bokat bord på Tabergstoppen så vi åkte dit & åt en god tvårätters middag. Det var räk/laxcoctail till förrätt & fläskfilé med potatisbakelse & kantarellsås till efterrätt. Jättegott & jag blev jättemätt.  (null)

(null)
Vi drack kaffe & åt efterrätt hemma sen. 
Jag fick fina blommor, en stavmixer Body Butter (hallon) & trisslott av min gube & fina barn. 
S red DC på kvällen sen. Han är så snäll & duktig. Det var ett annat ekipage i ridhuset som hade lagt ut en massa bommar & travade på dom. Men han klarade det oxå lilla 3-åringen. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0