NyPremiär

Nu är jag här igen!
Jag har verkligen inte hunnit skriva. 
Med vårt nya hälsosamma schema följde en galen trötthet....
Inte bara hos mig utan hos alla kollegor. Det känns jätte hälsosamt..
Man slocknar direkt på soffan efter jobbet & går till jobbet med stora påsar under ögonen. 
Har jag berättat att jag en dag efter jobbet satte mig i soffan med en kopp kaffe (vilket händer rätt ofta & även att jag somnar med koppen i handen) 
Skillnaden denna gång var att jag tog en klunk & somnade innan jag hann svälja... vaknade när det började sippra ut kaffe i ena mungipan 😂
Nåja, det har väl hänt en massa sen jag skrev sist. 
Jag vet inte ens vilka hästar som va här då. Våran Sigge är ju kvar och så har S en 3-åring som kallas DC här. 
Han ska gå 3-årstest i slutet av Juni & sen säljas. Han är världens snällaste 3-åring tror jag. 
Idag njöt han för fullt i hagen & visade alla möjliga poser 😅 (null)

(null)

(null)
Det är härligt med vår, sommar, sol & gräs! 
Idag har jag varit ledig - jobbar 6-dagars vecka - alltså helgen som kommer. 
Jag red Sigge direkt efter frukosten. Det kändes rätt bra, det brukar det göra när Stephie har ridit dagen innan. Vi tränade mycket övergångar idag. 
Efter kaffet stod det gräsklippning på schemat & lite vattning av blommor & rensning av rabatter. 
(null)

(null)
Bosse fixade lunchen (!....) Pannkakor 
Efter det åkte vi ner till Kullbergs Hyvleri & hämtade virke och spån. Virket ska vi ha till att panela om ena gaveln på huset. 
Sen var det dags för årsdebut i poolen. Vi hoppade i både Bosse & jag. +27 visade termometern. Det var rätt skönt så jag simmade en bra stund. 
För att förgylla fredagskvällen trots jobbhelg åt vi räkor & delade en flaska vin framför tv:n & Let’s Dance. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0