Ryggont

Tisdagen var inte rolig på jobbet pga ryggen. Hade så himla ont så jag mådde illa när vi var färdiga med morgonarbetet. Jag hade kort dag slutade 13.... 
Eller...
Som vanligt strulade det med vikarier så det var missat - det kom ingen förrän kl 14. Så jag fick stanna...
Det är inte roligt längre, det händer alldeles för ofta. 
I onsdags var ryggen något bättre & idag ett snäpp sämre igen. 
S & jag åkte en sväng på stan efter jobbet (onsdags) Hööks hade 20% på allt så vi åkte dit & köpte flugtäcken.   Vi handlade lite mat också & åkte hem & gjorde varma mackor & spelade Canasta. 

Idag har jag varit ledig. 
S har ridit Sigge & jag longerade DC. Det har varit riktigt skitväder här. Blåst jättemycket & regnat nu på em/kväll. 
Jag bakade godiskakor på fm annars har det inte blivit så mycket mer gjort idag. Behövde ta det lugnt kände jag.  (null)
Sigge❤️
(null)
I tisdags vara det fint väder så vi gick ut en sväng efter dressyrpasset. 
(null)
När det regnar & blåser ute ligger Siggekatt hellre på strykbrädan. 
(null)
Vi åt lite kex & ost ikväll & tog ett glas vin. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0