Veckan & jag är slut

Fredag & jobb 7-15. 
Det flöt på bra för jag jobbade med "bästa" kollegan. 
På eftermiddagen kom chefen & sa att dagens aktivitet - högläsning var inställd. Då vi vet hur besvikna några av våra boende blir fixade vi egen högläsning. Josephine fixade fika & jag läste. En av våra boende fixade bok. Vi läste roliga korta historier av Fritiof Nilsson Piraten. 
När jag kom hem fick hästarna gå ut & äta gräs tillsammans en stund. 


(null)


Det var väldigt mörkt på himlen så det blev ingen lång stund. Det har regnat av & till hela eftermiddagen. 
Jag handlade lite på hemvägen. Rostbiff & potatissallad till kvällen. 
Väl hemma sjönk jag ner i soffan, drack en kopp kaffe & somnade. 
Helt slut. 
Det fanns inte en chans att orka rida. 
Sigge var lika fredagstrött han med. Flera olika härliga poser har han hunnit med 😻
(null)

(null)

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0