Årets första snö

Idag vaknade vi till ett riktigt ruskväder. Det snöade små hårda saker och blåste. Stackars hästarna såg nästan fastfrusna ut när jag tittade ut vid 08. Stephie släppte ut dom vid 06. 
Då väderprognosen visade uppklarnande väder & till och med sol vid 11 så fick hästarna vara kvar ute. 
Jag åkte till vårdcentralen för att ta lite prover vid 9 & Bosse hängde med & handlade under tiden. 
Solen tittade faktiskt fram på förmiddagen. Jag tror inte vi har sett den på hela November! 
Bosse & jag tog en liten promenad för att få lite solljus på oss och eventuellt bli lite piggare!?! Har varit (är) så himla trött, tror att det är för att det inte ens blir ljust på dagarna. 
(null)

(null)

(null)
Jag satt vid datorn ett tag & betalade räkningar bland annat innan jag tog in hästarna. 
Sigge gillade inte riktigt den kalla snön. Han la sig i handfatet & la tassen över huvet. 
(null)
Vi åt köttfärspaj som blev över igår. 
Klockan 14.45 började jag jobba. Det var jag & Jossan ikväll & det var lugnt & skönt på jobbet. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0