Bak & hockey

Jag började morgonen (efter stallet) med att baka. 
Det blev lussekatter 
(null)

Och godiskakor 
(null)

Hästarna fick gå ut på promenad i gråvädret. Vi gick med Sigge & Rosa först. 
(null)
Stephie klippte ju Rosa igår. Eller halva hästen rättare sagt. Ägaren vill inte att hon blir helklippt. 
(null)
Coppen fick gå samma runda efter dom andra. 
Bosse & jag tog fram Boeuf Bourguignon ur frysen & åt det med ris. Det blev en hel del kvar när jag lagade det på fars dag. Smidigt att ha lite färdigt i frysen. 
Klockan 14.30 åkte vi till Ulricehamn för att titta på Tims hockeymatch. Det var nästan fullsatt på läktaren, drygt 450 personer i publiken & bra stämning. Vinst blev det också, 3-1. Jättekul! 
(null)

(null)
Nummer 19, Tim Wretmo
Vi tog lite roliga bilder oxå 😂
(null)

(null)
Jag & min lille son ❤️
Jätten & dvärgen 😂
Tim & hans lilla mamma 😅
Teskedsgumman 🤣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0