City

I morse hade jag sovmorgon. Så skönt. Jag vaknade i och för sig flera gånger men det är underbart att slippa gå upp direkt. Att få sätta på ljudboken & somna om igen. Jag lyssnar på Jussi Adler-Olsens Offer 2117 just nu. Den är bra men inte superbra, tycker jag. 
Efter frukosten åkte vi ner på stan en sväng. Bosse skulle till Biltema så han släppte av mig i City för jag behövde köpa mascara. 
Handlade det på Kicks och fick en body lotion på köpet, perfekt !
Jag tittade lite i några affärer men köpte inget mer. Bosse tog lång tid på sig så jag började gå "hemåt" 
(null)

(null)

(null)
Det var alldeles stilla på Munksjön idag. Grått men fint. 
När Bosse kom sen så åkte vi ner på stan igen & åt på Rosegarden. 
(null)
Det ser inte så gott ut... men det var det! & så mjukglass till efterrätt. 
När vi kom hem gick jag ut i stallet direkt & mockade & tog in hästarna. Jag packade höpåsarna också vilket är skitjobbigt för tillfället. Inte själva packningen egentligen men alla musätna hösilagebalarna. 
(null)Dom har verkligen ätit sönder alla balar som står på golvet. Vilket innebär en hel del mögel i balarna. Vet inte hur mycket vi har slängt nu. Vaska hö - inte kul. Både dyrt och tungt.
S kom hem vid 15.30 idag & då hade jag börjat göra iordning hästarna.  Sigge kändes bra den sista kvarten idag... Sen hade vi lite mys i stallet.  (null)
Han är så gosig vår Sigge. 
Bosse myste (eller heter det mös?!?) med "sin" Sigge också. 
(null)

Dags att kvällsfodra & gå & sova för att orka upp 05. 
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0