Fars Dag

Usch & fy, i morse kom den första snön. Inte mycket men ändå. 
(null)

Jag började som vanligt morgonen med en timme i stallet. 
När jag var halvvägs in i frukosten fick jag ett sms av Bosse där det stod "Kaffe". Han var i verkstaden och bytte däck på Ester & Magnus bil. Jag svalde frukosten & fixade fika direkt. 
(null)
Kul att prata lite! Vi tittade på kort från vår resa i somras också. 
När dom åkte hem gick jag ut i stallet igen & lunchade hästarna.  Stephie kom sen så vi gjorde iordning hästarna & gick över till ridhuset. Men där höll Pia på att harva. Vi bestämde oss för att gå en runda med dom ute. 
Sigge var helknäpp först men lugnade sig sen. Rosa var snäll som vanligt. 
(null)

(null)

(null)

Stephie red båda idag med, i ridhuset. 
Jag var ganska frusen efter ca 2 timmars promenerade. Det var skönt att komma in & äta rester från igår sittande i soffan under två filtar. Jag åt mycket och somnade sittande direkt efter. Vi gjorde lite på tavlan när jag vaknat. 
Bosse åkte & tittade på Tims match, det blev förlust tyvärr. 
Idag blev det inte så mycket farsdags firande. Vi åt ju tillsammans igår iaf. 
Han fick tre trisslotter, tre nitlotter...   of course. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0