Försiktigt positiva besked

Idag har jag varit ledig. Jag hade ställt väckarklockan på 7.30 men lyckades stänga av den & sov vidare. 
8.10 vaknade jag med ett ryck! Veterinären skulle komma & titta på Coppen klockan 9. Fick lite bråttom men jag hann. 
Vi gick till ridhuset & longerade honom lite först och han är bättre faktiskt. Så skönt. Ultraljudet idag såg oxå lite bättre ut än sist, för 6 veckor sen. Enar behandlade SI-leden en gång till & så fortsätter vi lite rehab 6 veckor till.     
Jag satt med lite bokföring på förmiddagen. Ligger lite efter med den..
 Bosse & jag åt rester idag, för att slippa slänga maten. Jag minns att jag inte var så glad mär mamma tog fram rester när vi var små... men nu är det ju ganska skönt faktiskt att slippa laga mat varje dag. 
Jag red Sigge i ridhuset idag. Han var rätt pigg men ganska "lyhörd" ändå.     Vi åkte & handlade på Ica direkt sen. Det blev en storhandling.  
(null)
Precis när vi skulle åka kom grannens schäfer in på gården & jagade upp stackars Sigge i ett träd. Där satt han högst upp & jamade. Åke kom & hämtade sin hund & vi åkte till Ica & tänkte att katten nog går ner. 
Men han satt kvar när vi kom hem. 
(null)
(Han syns inte på bilden)
Vi fick ta fram stegen när vi kom hem, men då klättrade han ner själv som tur var. 
Nu ligger han skönt i handfatet istället  (null)
Jag satt lite med min tavla på kvällen. Det kommer nog ta lååång tid innan den är klar.    Men vad gör det?!!
Dags att sova igen. Börjar tidigt imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0