Hej&hå

Ojojoj. Jag är såå trött. Sitter i soffan & på spisen puttrar två grytor för fullt. 
Morgondagens lunch är på g. 
Jag har jobbat 7-15 idag. Det var fullt upp hela dagen. Jag åkte dessutom hem i full fart på rasten & tog in hästarna pga ihållande ösregn. 
Efter jobbet åkte jag till Ica & handlade. Var jättestressad & där var ju naturligtvis jättemycket folk...
Slängde in det frysta i frysen när jag kom hem & lät resten stå i kassarna. Stephie hade gjort i ordning hästarna så jag skyndade mig & bytte om & gick ut i stallet. 
Jag red inte så bra ikväll tyvärr. Var okoncentrerad, trött & hungrig. Men Sigge blev lite motionerad i alla fall, & jag med! När vi var klara gick jag in & började med maten. 
Hur man nu kan få för sig att göra långkok efter åtta arbetsdagar & allt annat....
Halv nio var båda grytorna igång i af. Så snart kanske det börjar bli klart. 
B & jag åt lite räkor & delade på en flaska vitt ikväll. Tyvärr tyckte jag inte om räkorna.., vet inte varför det smakade bara inte gott. På lunchen på jobbet var det inte heller så god mat. Det var köttkorv och rotmos. Ingen favorit så jag åt bara pyttelite..
Tur att jag åt massor i onsdags!
Är skittrött så jag ska sova nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0