Jobb & häst

Några dagar har gått med typ bara jobb & hästar. 
(null)
Sigge har varit pigg men snäll. Idag la jag ut lite bommar i ridhuset så att han fick lite omväxling till dressyrarbetet. 
Anette kom & tog med Rosa & promenerade henne medan jag red. 
Vi tog en fika efteråt med & hann prata en hel del. 
Alla hästarna fick nytt spån idag så det luktade riktigt gott i stallet. 
Vi har jätteproblem med möss i stallet, dom gnager sönder våra hösilage balar så dom möglar. Inte roligt. Det står 6 musfällor runt hösilaget och i foderkammaren nu. Vi har säkert tagit 8 - 10 möss på ett par dagar. Men det kan ju finnas hur många som helst....tyvärr. 
Felix fyllde 7 år i tisdags. Men då jobbade jag kväll så vi åkte dit igårkväll (onsdag) istället. 
Han blev glad för sina presenter & vi fick gott fika. 
(null)
Nu är det sovdags igen. Det blir tidiga kvällar när jag går upp 05. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0