Mörkt, grått & lera

Ledig lördag. 
Jag var jättetrött igår & vi la oss tidigt. Det tog inte lång stund innan jag vaknade med galen kramp i båda lårens baksida! Herregud vad ont det gjorde & trots att jag ställde mig upp var det svårt att få det att släppa. Jag fick sitta & massera benen en bra stund innan det gav sig. Kramp i foten & vaderna har jag ganska ofta men har aldrig haft det i låren förut...
Jag gick upp & gav hästarna mat vid 8. Dom fick äta frukost inne idag. S kom ganska tidigt & vi red direkt efter frukosten. Eller vi, Stephie red båda idag & jag gick med den andra. Hon tränar byten med Sigge & lite seriebyten med Rosa.  (null)

(null)
Rosa in action. 
Vi skrittade ut en sväng med dom efteråt. 
(null)

(null)

Sen satte vi på en tvättmaskin både med hästgrejer (hos Pia) och våra egna kläder. 
Stephie & jag lagade mat tillsammans idag. Vi gjorde fiskgratäng med fruktsallad till efterrätt. Det blev gott. 
S gick ut i stallet igen efter maten & klippte Rosa plus promenerade Coppen. 
(null)

Jag tog en powernap i soffan & gjorde sen lite på min Diamond tavla.  (null)

Det börjar kanske synas att det är en häst! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0