Vinter

Det har blivit vinter. Brrrr det är kallt. Det var -3 grader i morse när jag gick ut i stallet. Inte jättemycket men jättekallt tycker jag. 
Rosa fick ett extra täcke på sig innan hon gick ut eftersom hon är klippt. 
Bilen hade, trots motorvärmare, inte hunnit bli riktigt varm mär jag skulle åka 06.30 så jag fick skrapa rutorna innan jag kom iväg. 
Det är riktigt isigt på vägarna här, inget har sandats. Men solen har faktiskt lyst på oss idag också. 
Jag jobbade 7-14 idag. Det var lugnt på ett sätt men hände lite saker som tog en hel del tid att lösa. 
När jag kom hem mötte jag S & Rosa på väg till ridhuset.  (null)
Jag gick in & tog en kopp kaffe innan jag gick ut i stallet & gjorde iordning Sigge. Stephie red honom med idag. Bytena börjar funka bättre & bättre men det är en hel del jobb kvar. 
Bosse lagade mat som vi åt vid tv:n på kvällen. Han gjorde fläskfilé & pommes som var jättegott. 
Nu är det dags att sova igen. 
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0