A6 - asecs

Både S & jag behövde köpa skor & kläder så vi åkte till A6.
Där byggs det om sen länge tillbaka och så har dom fått för sig att byta namn till asecs... Urdumt tycker vi, mer internationellt tycker dom...
Shoppingen gick ganska dåligt. Vi hittade inga skor och jag hittade inga kläder att ha i Stockholm nästa helg.   Jag köpte bara en blus & S hittade en fin tröja och ett skärp. 
Vi köpte med lite mat hem. Lagade spagetti med köttfärssås och skinksås. 
Vi tog en promenad med hästarna sen. Ridvägen är avstängd nu pga älgjakten. Vi fick gå på vägarna istället. 
(null)

(null) (null)

(null)

En ledig helg är över. Är jag utvilad? Nja, tyvärr inte..Men imorgon kör vi igen. Veterinären kommer & tittar på Coppen kl 08.00 Sen ska jag rida innan jag börjar jobba. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0