Blandat

Dagen började tidigt trots att jag var ledig. Gick upp 07, gjorde mig iordning, åt frukost & gick ut i stallet. 
Anette hade redan mockat alla boxarna (snällt!) så vi tog in hästarna direkt. Vi tog en kall promenad med Sigge & Rosa. Det är höst på riktigt nu!
Usch, jag gillar inte kylan & mörkret. 
Jag åkte en snabbsväng till ÖB sen. & köpte förvaringslådor till "pärlorna" till min Diamond painting. 
(null)
Jag märkte upp lådorna & la i pärlorna, så nu är det ordning & reda & jag kan börja "dutta" som det kallas. 
(null)
Jag gjorde ett litet hörn på eftermiddagen. Vilken tid det tar! Men det är roligt. 
Efter maten gick B & jag ut & målade lite (inne i verkstan, pga kylan) och spikade lite panel på huset. 
(null)
När S kom hem gick vi ut i stallet igen & tog en promenad med Coppen. 
(null)
❤️😍❤️
(null)

Bosse åkte till Gislaved & tittade på Tim när han spelade hockey. 
Div 2 serien drog igång idag & Tim gjorde ett mål. Tyvärr blev det förlust. 
Jag var hungrig på kvällen. Ville inte ha bara te & macka eller kvarg så jag gjorde äggmuffins. 
Med fyllning av kallrökt lax, keso, Philadelphiaost, babyspenat & rökt skinka. Jättegott & mättande faktiskt. Det är enkelt & snabbt att göra också. 

(null)
(null)
Översta bilden med bara fyllning. Några med keso & några med riven ost. Sen tillkom en med Philadelphiaost. 
(null)
Det färdiga resultatet. 
Nu är jag proppmätt & det är sovdags. Jobb 07-15 imorrn. 
Good Night 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0