Jobb & häst

Jobb & häst är det enda jag hinner med. Lite städning med förstås. 
Men igår va jag tvungen att åka en snabbsväng på stan. 
Min ridstövel var klar hos skomakarn. Ny dragkedja är isydd så nu funkar den väl ett tag till. Jag vet inte hur många gånger jag har bytt dragkedjorna i dom. Dags att köpa nya. 
Sen åkte vi (Bosse va med) till City Gross & köpte bl a lite fodertillskott. 
Väl där kom vi inte på vad vi skulle köpa & laga för mat så vi åkte till Ikea & åt istället. 
Det var bara att snabbt ta in hästarna när vi kom hem & åka vidare till jobbet. 
Idag har jag jobbat 7-14. 
Bosse & jag tig en fika efter & jag tog en power nap i soffan. 5 minuter räcker för att återfå lite krafter. 
Sigge och jag gick till ridhuset & motionerade varann! Hahaha, jag tror att vi blir lika trötta båda två. Men vi var nog lika nöjda till slut. Vi fick till traven mot slutet & Sigge kändes jättefin. 
Siggekatt var med i soffan på kvällen. Han var dock inte intresserad av "Bonde söker fru" - han bara sov!
(null)

(null)
Han ändrar bara sovställning då & då. 
Jag tittade på tv i alla fall & åt lite kvällsmat. Kvarg med keso & lite havregryn och en kopp kamomillte. 
(null)
Dags att sova igen. Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0