Långledig

En gång var 6:e vecka är jag ledig fredag-söndag. Så efterlängtat & skönt. 
Jag jobbade kväll, till 22 både onsdag & torsdag. Jag red Sigge innan jobbet båda dagarna. Han var väldigt pigg men snäll & ganska "ridbar" 😅
(null)
Goa Sigge
Idag har det varit en lugn dag. Jag mockade & gjorde höpåsarna på fm innan jag tog mig an dammsugning & blomvattning. 
S hade mycket på jobbet så jag red Rosa på eftermiddagen. Jag joggade henne mest. Hon travar helt underbart den hästen. 
(null)

Fina Rosa
Jag pysslade om Coppen sen med. Ryktade honom & så gosade vi lite. 
(null)

(null)

Han är så mysig ❤️
Precis när jag var klar i stallet körde en svart Porsche in på gården. 
Det var Robin P, en gammal klass- & hockeykompis till Tim. Kul att se honom igen, det var några år sen!
Han jobbar på Porsche i Stockholm nu men drömmer om att öppna eget. Bosse & Robin tittade på bilarna här & sen tog vi en fika & pratade lite "gamla tider" + ännu mer bil. 
På kvällen satt jag lite med min tavla innan jag gjorde tacos som vi åt framför tv:n. 
Imorgon ska både Stephie & Bosse iväg tidigt så jag blir ensam hemma med djuren. 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0