Puts,Sol & kallt

Jag gick upp & ut i stallet strax efter 07. Då var redan Stephie & Anette i ridhuset med hästarna. S skulle börja rida vid 06.10. 
Jag mockade & gjorde höpåsar. A hjälpte mig sen när hon kom. 
S kom iväg till jobbet i hyfsat tid, hon åkte före klockan åtta. 
Jag putsade tränsen, Sigges fönster och dom två andra fönstren i stallet.  (null)
Bosse & jag tog en skön promenad runt Rickarp-Målskog. Solen sken & det var helt stilla ute. Skönt men kallt i skuggan. 
(null)
(null)

(null)
Jag hann dutta lite på tavlan innan vi åt lite lunch. Jag jobbade sen 14-21.30. Är inte helt överens med vår tillfälliga chef. Hon har gjort vårt nya schema som vi började på idag. 
Ojdå, hon hade visst glömt en personal till ikväll. Jag var ensam... Det finns flera såna dagar om man studerar schemat.
Man ska inte göra schema om man inte kan!!!!!!
Katastrof är det. Till slut fick dom tag på en som kunde jobba med mig.
Så dåligt. 
God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0