Trött

Jobb 7-14 idag. 
Jag var jättetrött när klockan ringde 05. Men det var bara att kliva ur sängen & sätta fart. 
Jobbdagen gick fort, det var mycket att göra hela tiden. Vi har fullt nu på avdelningen och vårdtyngden är ganska omfattande. 
Trots att solen sken gick vi in & satte oss med en kopp kaffe när jag kom hem. Strax därefter somnade jag gott sittande i soffan med koppen i handen. Trött efter Stockholmshelgen. 
(null)

(null)
Det fanns fler som var trötta idag. Siggehäst låg & sov när jag kom ut i stallet för att göra iordning honom & Rosa för ridning. 
(null)
Siggekatt gjorde sig en mysig koja i soffan & sov en lång stund innan han gick ut igen. 
 
Stephie red båda hästarna.  Hon ska träna för Cilla på fredag så hon behöver rida Sigge en del också.     Tyvärr är det mer eller mindre kaos i ridhuset där vi rider... Inte kul alls. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0