Bye DC + kniv i ryggen

I onsdags åkte DC till sina ny ägare utanför Stockholm. Han åkte med en transportfirma som ringde bara ett par timmar innan dom kom. Tur att Stephie var hemma. 
Jag jobbade kväll. 
Mellan 13-15 var jag på Liljegången (en annan avdelning) tillsammans med Leo. Dom var på möte. 
Det var ingen positiv upplevelse. Frukostdisken var kvar i diskmaskinen & diskbänken var fullbelamrad med skitig disk från 20 personers middag med efterrätt. Matrester kvar på alla tallrikar & i karotter & skålar...
Inte kul! 🤬😡
Jag vaknade i torsdags med galet ont i ryggen, uppe mellan skulderbladen. Det känns ungefär som nån har tryckt in en kniv där. Inte skönt. Har jätteont i höger armbåge & axel oxå. 
Har kännt mig hängig oxå hela helgen, det känns som jag har en förkylning på gång. Har ont i kroppen & orkar inget. 
S fick rida både Rosa & Sigge igår lördag. Idag red jag Sigge & vi travade bommar, 
Coppen har fått gå i stor hage nu. Ingen mer sjukhage. Skönt för honom. Han gick lugnt runt & tittade & åt av gräset. 
(null)

(null)

Bosse har stått för maten både lördag & söndag. Igår gjorde han oxfilé med hasselbackspotatis & idag bjöd han på mat på DalBaffo. Jag åt Gorgonzola gratinerad fläskfilé i rödvinssås med potatisgratäng. 
(null)

Nu väntar en 6 dagars jobbvecka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0