Ny hobby!?

Jobb 7-11 idag. Knappt lönt att gå dit men ändå skönt att gå hem så tidigt. 
Det var höstmarknad på Ekåsen med lotterier, chokladhjul & massor av fika. 
Jag hade fått ett sms att jag hade ett paket att hämta på Ica, så jag åkte förbi där på vägen hem. 
(null)
Det är en jobbarkompis som visat mig detta. Det heter Diamond painting.   Jag beställde i början av September & nu änden äntligen här. 
(null)
Tavlans motiv syns på pappret, det är vår fina Sigge! Ska bli kul att testa! Stine (min kollega) var snäll & upplyste mig om att tavlan består av 56 000 diamanter/pärlor!!
Jag värmde lite köttfärspaj & åt innan jag gick ut & tog in hästarna. Jag borstade Sigge & tog med honom ut på en promenad. Sen kom Rolf & skodde honom klockan två. 
(null)
När Stephie kom hem började vi med DC. Det var halvkaos i ridhuset (som vanligt...) men DC var jätteduktig. 
(null)

(null)
Rosa var nästa häst. Hon gick oxå bra. Mycket galoppjobb med henne nu & det går bättre & bättre. 
(null)
Sist ut blev Coppen. Idag var det dags för longering. Han har ju bara skrittat sen operationen. Lite busig var han, men det är ju inte konstigt!
S satt upp på slutet & skrittade lite. 
(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0