Träning

Jobb 7-14 idag. 
När jag kom hem sprang jag bara in & bytte lite kläder & sen lastade vi Rosa & körde mot Månsarp. 
Dags för Cilla-träning. Så skönt att slippa köra ända till Skåne! 
Träningen gick bra! Dom tränade mycket galopp eftersom det är Rosas svaga gångart. Den blev märkbart bättre med Cillas hjälp. Enligt ägaren har det alltid varit lite problem att galoppera henne. 
(null)

(null)

(null)
Bilderna är tagna vid ett annat tillfälle. 

När vi kom hem & hade tagit hand om Rosa, transport osv tog vi med DC till ridhuset. S longerade & red honom en stund. 
Klockan var strax efter åtta innan vi klev in i duschen. Siggekatt gick med oss in. Skönt, då slipper jag sova ensam inatt. 
(null)

(null)

(null)
Trött & hungrig värmde jag resterna av fiskgratängen jag åt igår. 
Nu är det läggdags 😴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0