Familjetorsdag

Jobb 7-13 först. Jag jobbade med Jossan så allt flöt på bra trots mycket att göra hela tiden. 
Jag var trött när jag kom hem så det blev en kopp kaffe och en power nap i soffan. 
Vid tre kom veterinären för att titta i Tosses mun. Han bet tag i täcket framtill igår och fastnade lite och drog till. Så han fick ett sår som vi ville att han skulle bedöma. 
Det verkade ok som tur var, så nu hoppas vi att det läker utan att bli infekterat. 
Enar (veterinären) kollade Sigges framben också. Han blir lite svullen när han går ett hårdare pass. Efter ultraljud utan något direkt fynd bestämdes att vi ska rida lugnt i fjorton dagar och så får han lite antiinflammatorisk medicin. 
Ester kom precis när vi var klara i stallet. Bosse hade lovat att byta däck på hennes bil. Vi hann prata en del under tiden, naturligtvis på två meters avstånd för säkerhetsskull. 
När Tim kom hem var Amanda redan här. Danne kom också och dom åkte & handlade alla fyra. 
Jag började steka fläskytterfilé som jag hade hemma. 
Sen lagade vi tillsammans jättegod potatisgratäng och fläskytterfilégryta. 
(null)

(null)

(null)
Vi åt oss jättemätta och pratade & hade mysigt. Älskar min familj ❤️
Dags att sova för klockan ringer 05 imorgon igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0