Folktomt

Jobbet ringde och väckte mig i morse. Men vi hade andra planer så jag tackade nej till Ekåsen. 
Efter frukosten åkte B och jag in till Jönköping. Bosse klippte sig hos sin frisör där det inte fanns några andra kunder. Stackars frisören visste inte hur länge till han klara att betala hyran. 
Corona slår hårt! 
Jag var hos revisorn under tiden. Jag lämnade in våra pärmar och vi pratade en stund på säkert avstånd. 
Bosse behövde besöka sin optiker också. Även han hade stora ekonomiska problem, han hoppades kunna hålla liv i butiken fram till sommaren...
Jag gick lite på stan under tiden, det var inte mycket folk där. 
(null)
Jag tänkte gå in på Kicks & köpa mascara när jag ändå var på stan, men dom hade nya öppettider nu i och med Corona. Det öppnade inte förrän 12 på dan. Jag var där 11.30. Men Bosses besök tog längre tid än väntat så jag kunde handla till slut. 
Skönt för man vill ju inte vara på stan mer än nödvändigt. 
Vi åt varmrökt och kallrökt lax till lunch. Den blev kvar i påskas då vi inte åt så mycket alls. 
Sigge fick gå långa rundan i skogen idag. Det gillar han! 
(null)

Tosse hade vilodag idag. 
(Tim)Oliver har namnsdag idag så när han kom från jobbet fikade vi lite tillsammans. 
S & T tog en PW sen och jag plankade 5 minuter och gjorde 45 squats med 12 kg kettlebell. 
Imorgon är det jobb igen. 
Nattinatti 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0