Första paret skor

Idag var det ganska soligt men det har blåst kallt. 
På förmiddagen planterade jag tomatplantorna och paprikaplantan jag köpte igår. Jag rensade en del ogräs med - det finns det gott om! 
Efter kaffet åkte vi ett ärende på stan (igen) och sen till Ica för att hämta ut lite paket. Jag passade på att handla när jag ändå var där. Tim fyller ju år på fredag och förhoppningsvis ska vi ses imorgon eller på fredag. 
Jag handlade hem så att vi kan äta och fika tillsammans om det finns tid. 
Stephie kom vid fyratiden och då tog vi ut Sigge i skogen. Sen var det dags för Tosse att få på sig skor för första gången. 
(null)

(null)

Han var jätteduktig och kunde stå stilla nästan (!) hela tiden. 
På kvällen kom Tim förbi en sväng. Vi bestämde att det blir lunch här imorgon. Det blir mysigt. 
Kvistarna jag tog in har slagit ut helt nu. 
(null)

Idag har jag mest lyssnat på poddar. Har hört på Kidnappad, om journalisten Magnus och fotografen Niclas som blev kidnappade i Syrien. Hemskt. 
Ljudboken jag lyssnar på just nu heter Adrenalin av Jeff Abbott. Jag har inte kommit så långt på den än, den känns inte som någon favorit...än i alla fall.    Jag har lyssnat på många böcker som har varit sådär nu ett tag. Jag lyssnar ju ganska mycket, även på nätterna, så det blir många böcker på en vecka. 
Dags att sova igen. Förhoppningsvis bättre än förra natten då jag vaknade många gånger. 
Sleep tight. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0