Husvisning

Anette tog hästarna på morgonen. Sen gick vi en promenadvhon och jag och hennes lille Dante. En Jack Russell  med adhd, brukar vi skoja om. Han hoppar, springer runt och drar i kopplet  hela tiden. Hur orkar han med sina korta små ben? 
Vi gick fem km.  (null)

(null)

(null)
När vi passerade kyrkskolan såg vi att dom har börjat riva den.
 Lite sorgligt... Men, men. Skämtat våra barn fick en bra skolstart där i alla fall. 
(null)

Stephie kom när Anette hade åkt hem igen. Vi tog in hästarna och gjorde i ordning Sigge för en skogstur igen. 
Idag satt jag på och Stephie promenerade. 
(null)

(null)

(null)

Bosse målade på huset medan vi var iväg. Efter en kopp kaffe sågade B panel och jag målade den med grundfärg. 
Vi åt rester till sen lunch. 
Klockan fyra skulle Stephie och Danne på husvisning. Tim kom från Borås och åkte med dom som lite "expert" 
Huset såg riktigt bra ut på bilder från mäklarbyrån. Men besiktningsprotokollet var inte nåt vidare, det fanns fukt lite här och där...
Det visade sig att det fanns fler brister. Bland annat så gick det bara att få av halva pooltaket... panelen var dålig, det saknades lister lite överallt i huset med mera, med mera. 
Dom kom hem hit efter & vi pratade en del, men som sagt, det huset blir det nog inte. 
Bosse & jag åt räkor och delade på en flaska vitt vin på kvällen, Königsmosel är så gott! 
Jag är så glad och tacksam för varje dag som går och vi är friska hela familjen. Tänker på min fina systerson och hoppas att han mår bättre nu. 
Hemska Corona. 
Sköt om er ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0